11/11/24

Ένα γράφημα παρουσιάζει το πως θα γίνεις μάστερ στο Linkedin. Με 11 απλές κινήσεις

Το Linkedin είναι πλέον ένα από τα βασικά εργαλεία για να αναζητήσει κάποιος εργασία ή να δικτυωθεί γενικότερα. Με μια αρκετά μεγάλη βάση χρηστών και ύφος αρκετά πιο επαγγελματικό από άλλα κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook.

Αν κινηθείς σωστά, μπορείς πραγματικά να αναπτύξεις ένα δυνατό δίκτυο. Και έτσι να έχεις στη διάθεση σου ανθρώπους που μπορούν να σε βοηθήσουν επαγγελματικά. Ενώ την ίδια στιγμή μπορείς να αναζητήσεις θέσεις εργασίας που αναρτώνται συνεχώς. Μη ξεχνάς, ότι μπορούν επίσης να σε βρουν οι άλλοι, και να σου κάνουν κάποια πρόταση.

Καλά όλα αυτά, αλλά ποια είναι τα πρακτικά βήματα που πρέπει να κάνεις, έτσι ώστε να αξιοποιήσεις το Linkedin στον μέγιστο βαθμό; Την απάντηση σε αυτό το ερώτημα δίνει το γράφημα την αμερικανικής Onward. Όπως θα δεις, είναι σημαντικό, καταρχήν να έχεις το σωστό URL. Αλλά και την κατάλληλη φωτογραφία. Φυσικά, πρέπει να αναφέρεις και την τοποθεσία σου (μάλλον δεν θα σε ενδιαφέρει μια θέση εργασίας από την Μαλαισία).

Βάλε επίσης έναν επαγγελματικό τίτλο στο προφίλ σου που θα τραβά τα βλέμματα. Αλλά και μια σωστή εισαγωγή, μέσα σε 3 ως 5 παραγράφους. Στο κομμάτι τις δικτύωσης είναι σημαντικό να πεις σε κοινότητες που πιθανόν σε ενδιαφέρουν. Στη συνέχεια κάνε accept όσους σου κάνουν connection requests. Το επίσης σημαντικό που αρκετοί ξεχνούν: Δημοσιοποίησε περιεχόμενο. Ναι, στο Linkedin μπορείς να κάνεις και posts! Έτσι σε «βλέπουν» πιο εύκολα οι άλλοι και, γιατί όχι, μπορείς να αναδειχτείς ως ένας leader στο πεδίο σου. Δες όλα τα tips παρακάτω.

https://www.onstride.co.uk/blog/wp-content/uploads/2017/09/DESIGN-V2-How-to-Be-a-LinkedIn-Power-User.png

 

Γιάννης Μπελεγρίνης
Γιάννης Μπελεγρίνης
Ο Γιάννης Μπελεγρίνης είναι δημοσιογράφος και ιδρυτής του itspossible.gr. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του διαδρομή, κάνοντας την πρακτική του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha. Σε ηλικία μόλις 19 ετών, εντάχθηκε στο δυναμικό της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» στο τμήμα του οικονομικού ρεπορτάζ. Στη συνέχεια εργάστηκε σε αρκετά ελληνικά ΜΜΕ όπως η Huffington Post Greece, ο Όμιλος του ANT1 και το Startup.gr.

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

17 − nine =