Έντονη κινητικότητα παρατηρείται το τελευταίο διάστημα εκ μέρους του Σκλαβενίτη, καθώς στελέχη της εταιρείας έχουν πυκνώσει τις επαφές με συνεταιρισμούς και παραγωγούς οπωροκηπευτικών, προκειμένου να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες που δημιουργεί η ενσωμάτωση του δικτύου του Μαρινόπουλου.
Σύμφωνα με το ypaithros.gr, οι υπεύθυνοι της αλυσίδας επιδιώκουν συμφωνίες, προσφέροντας ακόμα και συμβόλαια συνεργασίας σε συλλογικά σχήματα, με τα οποία έχουν ήδη εμπορική σχέση και θεωρούν αξιόμαχους συνεργάτες.
Παράλληλα, όμως, αναζητούν και νέους αξιόπιστους προμηθευτές, με σκοπό να «γεμίσουν» τα καταστήματά τους με ποιοτικά προϊόντα από την ελληνική ύπαιθρο.
Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του Αγροτικού Κτηνοτροφικού Συνεταιρισμού Αρκαδίας «Η Ένωση», ο οποίος, όπως λέει ο πρόεδρός του, Θανάσης Τσιοτίνας, έχει ήδη έρθει σε συμφωνία με τον λιανεμπορικό όμιλο για τη διάθεση μιας μεγάλης γκάμας προϊόντων, πέρα από τη μέχρι τώρα συνεργασία τους.
Σε αυτό το πλαίσιο, σύμφωνα με τον κ. Τσιοτίνα, στις πατάτες και τα κάστανα με τα οποία ήδη προμηθεύει ο συνεταιρισμός τον Σκλαβενίτη, προστίθενται πλέον νέοι κωδικοί, όπως το βύσσινο, το κεράσι, το μπρόκολο, το κουνουπίδι και το λάχανο.
Στόχος της «Ένωσης» είναι να διαθέτει σε εβδομαδιαία βάση μέσα από την αλυσίδα 15 τόνους μήλα και από τις δύο ποικιλίες που καλλιεργούνται στην περιοχή της (Delicious Πιλαφά, Super Red Chief), 20 τόνους κάστανα, 5 τόνους μπρόκολο, κουνουπίδι και λάχανο και 500 τόνους πατάτες την περίοδο της συγκομιδής.
Όσον αφορά το βύσσινο και το κεράσι, μέχρι στιγμής δεν έχει συμφωνηθεί κάποια συγκεκριμένη ποσότητα, κάτι που, επίσης, θα γίνει κατά τη συγκομιδή.
Όπως δηλώνει στο ypaithros.gr, ο πρόεδρος του συνεταιρισμού, οι νέες συμφωνίες έρχονται «σε μια χρονιά από την οποία η οργάνωσή μας περιμένει να κάνει την υπέρβαση και να ανοιχτεί ακόμα περισσότερο στο κομμάτι της εμπορίας, βάζοντας τις βάσεις, ώστε τα επόμενα χρόνια να καλύπτει όλη την γκάμα των προϊόντων που καλλιεργούνται στον Νομό Αρκαδίας».
«Θεωρούμε τα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτη στρατηγικό συνεργάτη και θα προσπαθήσουμε να καλύψουμε στο έπακρο τη συμφωνία που έχουμε κάνει», συμπληρώνει ο ίδιος.
Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι τα τελευταία χρόνια το οργανωμένο λιανεμπόριο έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στο τμήμα της μαναβικής, διεκδικώντας ολοένα και μεγαλύτερο κομμάτι της «πίτας» της εγχώριας αγοράς φρούτων και λαχανικών.
Παράγοντες του κλάδου εκτιμούν ότι μέσα από τα σούπερ μάρκετ διακινείται πλέον περισσότερο από το 50% των οπωροκηπευτικών, τη στιγμή που στο εξωτερικό το ποσοστό αυτό είναι ακόμα υψηλότερο.
Την ίδια ώρα, στελέχη του Σκλαβενίτη εμφανίζονται ικανοποιημένα από την προσέλευση των καταναλωτών σε όσα καταστήματα του Μαρινόπουλου έχουν ανακαινιστεί και λειτουργούν υπό το νέο σήμα.