Η Apple έδωσε στη δημοσιότητα μια αναφορά για το διαχωρισμό των ευαίσθητων δεδομένων των χρηστών από αυτά που θα τη βοηθήσουν να βελτιώσει τα προϊόντα της, όπως νέες λέξεις που έρχονται στη μόδα, ποια websites επηρεάζουν αρνητικά την μπαταρία ή ακόμα και ποια emojis είναι τα πιο δημοφιλή.
Όπως αποκαλύπτει η έρευνα της Apple, το εικονίδιο “κλαίω από τα γέλια” είναι το δημοφιλέστερο από τα top 10 και μάλιστα με τεράστια διαφορά από το δεύτερο, την κόκκινη καρδιά.
Στο θέμα της ιδιωτικότητας, η Apple δήλωσε πως το να αποκτήσεις αυτές τις πληροφορίες διατηρώντας ταυτόχρονα την ιδιωτικότητα του χρήστη είναι δύσκολο, αλλά σημαντικό. Έτσι χρησιμοποιεί τεχνολογίες που τις περιγράφει ως “μια τεχνική που επιτρέπει στην Apple να μάθει για την κοινότητα του χρήστη, χωρίς να μαθαίνει για συγκεκριμένους χρήστες μέσα στην κοινότητα. Η διαφορική ιδιωτικότητα μεταμορφώνει την πληροφορία που μοιράζεται με την Apple πριν να φύγει καν από τη συσκευή του χρήστη, έτσι ώστε η Apple να μην μπορέσει ποτέ να αναπαράγει τα πραγματικά δεδομένα”.
Πηγή: Unboxholics.com