06/11/24

Η Amazon πάνω από την Google: Το 55% των καταναλωτών αναζητεί προϊόντα στην πλατφόρμα του Jeff Bezos

Η Amazon φαίνεται ότι κυριαρχεί στο κομμάτι της «ιντερνετικής αναζήτησης», σε ότι αφορά τις online αγορές προϊόντων. Όπως προκύπτει από έρευνα η οποία έγινε στις ΗΠΑ, από την εταιρία BloomReach, το 55% των ανθρώπων που θέλουν να ψάξουν για κάποιο προϊόν στο διαδίκτυο, κάνουν τη σχετική αναζήτηση στην πλατφόρμα της Amazon.

Πέρυσι το αντίστοιχο ποσοστό είχε διαμορφωθεί στο 44%. Αντίθετα, το ποσοστό των ανθρώπων που κάνουν αναζητήσεις προϊόντων στη Google, μειώθηκε στο 28%, από 34% πέρυσι. Ακόμα λιγότεροι είναι οι άνθρωποι που κάνουν τις αναζητήσεις τους κατευθείαν στο site κάποιοι μεμονωμένου καταστήματος. Με το αντίστοιχο ποσοστό να είναι στο 16%, από 21% το περασμένο έτος.

Όπως αναφέρει το αμερικανικό site Recode.net, στη φετινή έρευνα της BloomReach, συμμετείχαν 2.000 άτομα.

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

13 − 2 =