Η Amazon φαίνεται ότι κυριαρχεί στο κομμάτι της «ιντερνετικής αναζήτησης», σε ότι αφορά τις online αγορές προϊόντων. Όπως προκύπτει από έρευνα η οποία έγινε στις ΗΠΑ, από την εταιρία BloomReach, το 55% των ανθρώπων που θέλουν να ψάξουν για κάποιο προϊόν στο διαδίκτυο, κάνουν τη σχετική αναζήτηση στην πλατφόρμα της Amazon.
Πέρυσι το αντίστοιχο ποσοστό είχε διαμορφωθεί στο 44%. Αντίθετα, το ποσοστό των ανθρώπων που κάνουν αναζητήσεις προϊόντων στη Google, μειώθηκε στο 28%, από 34% πέρυσι. Ακόμα λιγότεροι είναι οι άνθρωποι που κάνουν τις αναζητήσεις τους κατευθείαν στο site κάποιοι μεμονωμένου καταστήματος. Με το αντίστοιχο ποσοστό να είναι στο 16%, από 21% το περασμένο έτος.
Όπως αναφέρει το αμερικανικό site Recode.net, στη φετινή έρευνα της BloomReach, συμμετείχαν 2.000 άτομα.