07/11/24

Θα ήθελες να εργαστείς στις Google ή Amazon; Τότε εφάρμοσε αυτά τα 4 τρικ στο βιογραφικό σου

Αν θέλεις να εργαστείς σε κάποιον τεχνολογικό γίγαντα, πρέπει να είσαι έτοιμος… να περιμένεις στην ουρά. Εκατομμύρια αιτήσεις γίνονται κάθε χρόνο. Το επίσης αξιοσημείωτο είναι ότι πολλές από αυτές δεν φτάνουν καν στα χέρια κάποιου HR Manager, αφού γίνονται βασικά λάθη στα βιογραφικά. Τα οποία έχουν ως αποτέλεσμα να μείνουν αδιάβαστα.

Όπως σημειώνει το CNBC, αν θέλεις να προσληφθείς σε εταιρίες όπως η Google και η Amazon, πρέπει να εφαρμόσεις 4 τρικ στο βιογραφικό σου. Τα οποία θα το οδηγήσουν καταρχήν στο να διαβαστεί, και στην συνέχεια θα έχεις τις πιθανότητες σου για να πάρεις την θέση που τόσο θέλεις.

1# Λέξεις- κλειδιά. Όσο μεγαλύτερη είναι η εταιρία, τόσο πιθανότερο είναι να χρησιμοποιεί κάποιο σύστημα applicant tracking. Με απλά λόγια είναι το σύστημα που θα «τσιμπήσει» το βιογραφικό σου μέσα από το αρχείο που έχει η εταιρία. Για να γίνει όμως αυτό, πρέπει να έχεις συμπεριλάβει τις σωστές λέξεις- κλειδιά. Φρόντισε να έχεις συμπεριλάβει λέξεις και όρους που περιλαμβάνονται και στην αγγελία ή στη θέση που σε ενδιαφέρει.

2# Άσε τα soft skills στην άκρη. Ακόμα κι αν είσαι «ιδιαίτερα επικοινωνιακός» ή «ικανός να δουλέψεις υπό πίεση», δεν χρειάζεται να τα βάλεις στο βιογραφικό σου. Αυτά θα τα έχουν γράψει, πιθανότατα, όλοι. Οι μεγάλες εταιρίες ψάχνουν το κάτι παραπάνω. Χρησιμοποίησε αυτό τον χώρο στο βιογραφικό σου για να δείξεις πως ξεχωρίζεις από τη μάζα. Τα soft skills μπορείς να τα συζητήσεις στην συνέντευξη.

3# Βάλε Linkedin προφίλ. Πολλοί εργοδότες και managers σε μεγάλες εταιρίες, δεν θα σε θεωρήσουν καν σοβαρό υποψήφιο, αν δεν δουν ένα ενεργό προφίλ στο Linkedin. Βάλε το σχετικό link στο βιογραφικό σου. Φυσικά το Linkedin είναι και ένα εργαλείο για να έρχεσαι σε επαφή με τους managers ή εργοδότες, γενικότερα όταν ψάχνεις για δουλειά.

4# Μάθε και ευθυγραμμίσου με τις αξίες της εταιρίας. Οι περισσότερες μεγάλες εταιρίες έχουν βασικές αξίες και εταιρική κουλτούρα. Κάνε την έρευνα σου, μάθε τις απαραίτητες πληροφορίες, και μετά εξήγησε το πως εσύ ταιριάζεις με το περιβάλλον τους.

Γιάννης Μπελεγρίνης
Γιάννης Μπελεγρίνης
Ο Γιάννης Μπελεγρίνης είναι δημοσιογράφος και ιδρυτής του itspossible.gr. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του διαδρομή, κάνοντας την πρακτική του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha. Σε ηλικία μόλις 19 ετών, εντάχθηκε στο δυναμικό της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» στο τμήμα του οικονομικού ρεπορτάζ. Στη συνέχεια εργάστηκε σε αρκετά ελληνικά ΜΜΕ όπως η Huffington Post Greece, ο Όμιλος του ANT1 και το Startup.gr.

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

3 × 3 =