11/11/24

Θα ξεχρέωνε… και την Ελλάδα: Η Alibaba πούλησε προϊόντα άνω των 550 δισ. δολαρίων σε ένα χρόνο

Στις 8 Ιουνίου, η Alibaba άφησε τους επενδυτές με ανοικτό το στόμα όταν προέβλεψε για φέτος ανάπτυξη ετήσιων πωλήσεων 45 με 49%, δηλαδή κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες παραπάνω σε σχέση με τις προσδοκίες των αναλυτών. Και χθες, ο επικεφαλής marketing στον κινεζικό κολοσσό, ανέφερε σε στελέχη του τομέα της διαφήμισης και των media πως η εταιρία πούλησε το τεράστιο ποσό των 550 δισ. δολαρίων σε εμπορεύματα κατά το τελευταίο οικονομικό έτος και πως εξυπηρέτησε πάνω από 500 εκατ. καταναλωτές μόνο στην Κίνα.

Ο υπεύθυνος marketing, Chris Tung, ισχυρίστηκε πως η Alibaba είναι η μεγαλύτερη εταιρία λιανικής στον κόσμο, ξεπερνώντας το Walmart, και ότι προτιμά να είναι γνωστή ως αγορά που συνδέει αγοραστές και πωλητές, αντί για μια απλή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου. Το στέλεχος της εταιρίας που συχνά χαρακτηρίζεται «Amazon της Κίνας», τόνισε ότι η Alibaba διαφέρει από την αμερικανική εταιρία διότι δεν έχει στην κατοχή της και δεν πουλά η ίδια προϊόντα.

«Όταν άλλαζε ο αιώνας, τα BRICs (Βραζιλία, Ρωσία, Ινδία και Κίνα) ήταν η περιοχή όπου υπήρχε ανάπτυξη. Αλλά έπειτα από 15 χρόνια, δείτε την Κίνα για παράδειγμα. Η Κίνα δεν βρίσκεται στον πυρήνα αυτών των αναδυόμενων ευκαιριών», τόνισε ο Tung.

Σύμφωνα με το CNBC, το στέλεχος επεσήμανε τρεις τάσεις για ανάπτυξη: την άνοδο των τοπικών κινεζικών μαρκών που πλέον έχουν την κατασκευαστική ικανότητα και παρόμοια ποιότητα με τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές τους, την «αδιάκοπη» ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και την «άνοδο» των smartphones.

Η Alibaba «βλέπει» το 90% της κίνησής της και πάνω από το 80% των συναλλαγών της να προέρχονται από κινητές συσκευές. «Δεν είναι πλέον ένας cool τρόπος για να φτάσεις στον καταναλωτή σου, είναι το τηλεκοντρόλ της ζωής του καταναλωτή σου. Είναι κάτι μαγικό, συνδέει το online με το offline και καθιστά δυνατές τις συναλλαγές, είναι πραγματικά κινητήριος δύναμη της επιχείρησης αυτές τις μέρες», εξήγησε ο Tung.

Σε αυτούς τους καταναλωτές είναι που εστιάζουν οι διαφημιστές, με την κινεζική εταιρία να βγάζει το εκτιμώμενο ποσό των 11 δισ. δολαρίων σε έσοδα από διαφημίσεις σε κινητές συσκευές το 2016, σύμφωνα με την eMarketer. Το νούμερα είναι πάνω από το 40% όλων των χρημάτων που ξόδεψαν εταιρίες για διαφήμιση σε κινητές συσκευές την περασμένη χρονιά.

Πηγή: euro2day.gr

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

3 + sixteen =