Το TikTok ξεκινά επίσημα τις δραστηριότητές του στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου στις Ηνωμένες Πολιτείες, με την εισαγωγή του TikTok Shop.
Το TikTok Shop επιτρέπει στους χρήστες να ανακαλύπτουν και να αγοράζουν απευθείας προϊόντα που χρησιμοποιούνται σε ζωντανά βίντεο. Αυτά τα προϊόντα σημειώνονται με ετικέτα σε περιεχόμενο που εμφανίζεται στη σελίδα “For You“, βασιζόμενη σε αλγορίθμους, ή παρουσιάζονται σε προφίλ επωνυμιών, ή διατίθενται για αγορά στη νέα καρτέλα “Κατάστημα“.
Για τους δημιουργούς, η δυνατότητα αυτή μπορεί να ανοίξει νέους ορίζοντες και να τους συνδέσει με γνωστές εταιρείες για συνεργασίες στον τομέα του μάρκετινγκ, βασιζόμενες σε προμηθευτές. Το TikTok προσφέρει επίσης το πρόγραμμα “Fulfilled by TikTok“, το οποίο αναλαμβάνει όλη την διαχείριση των logistics για τους πωλητές, συμπεριλαμβανομένης της αποθήκευσης, της συσκευασίας και της αποστολής.