Τα προϊόντα της Apple σημειώνουν (σχεδόν) πάντα επιτυχία στην αγορά. Ο Αμερικανός κολοσσός έχει καταφέρει να χτίσει ένα ισχυρό brand name και το εξαργυρώνει σε κάθε νέα κυκλοφορία συσκευής, υπολογιστή ή αξεσουάρ. Σε αυτή την κατηγορία των προϊόντων ανήκουν και τα AirPods.
Από την παρουσίαση τους πέρυσι τον Σεπτέμβριο μέχρι σήμερα, τα ασύρματα ακουστικά του Cupertino κυριαρχούν στην σχετική αγορά. Τα AirPods δεν θεωρούνται η καλύτερη επιλογή για αναπαραγωγή ήχου υψηλής ευκρίνειας στην κατηγορία τους, μάλιστα μπορεί κανείς να βρεί ακουστικά με πολύ πιο ποιοτικούς drivers ήχου σε αρκετά χαμηλότερη τιμή. Όμως, ο απλός, εύκολος τρόπος χρήσης και σύνδεσης των AirPods με άλλα Apple προϊόντα και η νέα εμπειρία αλληλεπίδρασης που “φέρνουν”, τα καθιστούν μια ελκυστική πρόταση.
Σύμφωνα με τον διάσημο αναλυτή της KGI Securities, Ming-Chi Kuo, η Apple εκτιμάται πως απέστειλε 13-14 εκατομμύρια AirPods σε προμηθευτές ανά τον κόσμο. Η πλειοψηφία του αριθμού αυτού ισοδυναμεί στον συνολικό αριθμό πωλήσεων στους καταναλωτές. Αδιαμφισβήτητα, τα έξυπνα ακουστικά της εταιρείας συντρίβουν τον ανταγωνισμό, όντας πολύ πιο μπροστά σε αποστολές από το δεύτερο σε πωλήσεις ζευγάρι.
Λόγω της ισχυρής ζήτησης, ο Kuo πιστεύει πως το 2018 η Apple θα αποστείλει τα διπλάσια AirPods σε παγκόσμια κλίμακα, δηλαδή 26-28 εκατομμύρια. Πρόκειται για ένα πραγματικά αστρονομικό νούμερο, αν συλλογιστεί κανείς μάλιστα πως πρόκειται για ένα απλό ζευγάρι ακουστικών, το οποίο όμως στην χώρα μας κοστίζει 200 ευρώ, όσο δηλαδή ένα αξιόπιστο κινητό τηλέφωνο. Να σημειωθεί και πάλι πως η χρήση των ασύρματων ακουστικών του Cupertino είναι συγκεκριμένη. Όπως και να έχει, η Apple βλέπει άλλο ένα προϊόν της να πουλάει σαν… ζεστό ψωμί.
Πηγή: Techblog.gr